حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
احیای تیم سیاسی - امنیتی 88 موسوی در ستاد انتخاباتی 92 هاشمی رفسنجانی/ تلاش برای بازنویسی سناریوی آشوب خیابانی

رجانیوز – گروه سیاسی: تیم سیاسی امنیتی که در سال 88 اطراف میرحسین موسوی جمع شده بود و ستاد او را هدایت می‌کرد و نهایتا فضا را به سمت شکل‌گیری فتنه و آشوب‌های خیابانی برد، اکنون با همان ساختار به ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 منتقل شده است.

به گزارش رجانیوز، "علی ربیعی" یکی از افرادیست که به عنوان سرتیم این گروه سیاسی امنیتی فعالیت می‌کند و در دوره گذشته انتخابات هم یکی از عناصر اصلی ستاد موسوی بود که او را به برگزاری نشست خبری پیش از اعلام نتیجه انتخابات و اعلام پیروزی، تهییج کرد؛ فردی که اکنون به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی منصوب شده است. چند روز پیش، طی احکام جداگانه‌ای از سوی اسحاق جهانگیری، رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی‌رفسنجانی، برخی از معاونان و مسئولان ستاد انتخاباتی وی مشخص شدند که بر این اساس، علی ربیعی به عنوان معاونت سیاسی انتخاب شد.
 
 
 
 
 
انتشار این خبر نشان داد که این افراد به دنبال بازتولید سناریوی فتنه 88 و حوادث و آشوب‌های خیابانی آن سال هستند. بازنویسی سناریوی براندازی نرم جمهوری اسلامی با همان تیم امنیتی و سیاسی در حالی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد اکبر هاشمی رفسنجانی در سن 79 سالگی تلاش دارد تا خود را یک میرحسین موسوی دیگر به نمایش بگذارد و در این زمینه، حتی از رد شدن از روی دوستان و همراهان سابق خود نیز ابایی ندارد.
 
نگاهی به اعضای ستاد انتخاباتی هاشمی که در روزهای اخیر منصوب شده‌اند، نشان می‌دهد طیف موسوم به راست سنتی که همواره از همراهان و حامیان او بوده‌اند، هیچ جایی در فعالیت‌های هاشمی ورژن سال 92 ندارند و این تیم اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران در سال 88 است که خط اصلی ستاد هاشمی را هدایت می‌کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها